Telefoon en e-mailhulpdienst

print deze pagina naar pdf

Informatie, advies of een luisterend oor
Gedurende het gehele jaar kunt u contact opnemen met onze contactpersonen via onze e-mail of telefonische hulpdienst. Of het nu gaat om vragen, advies, iemand die even met u meedenkt of naar u luistert. Ook mensen uit uw naaste omgeving kunnen contact met ons opnemen. Bijvoorbeeld om zich te informeren over whiplash en wat het betekent om te leven met de gevolgen ervan.

1. Telefonisch contact
Met vragen over whiplash belt u 088-6565700. Onze contactpersonen zijn zo rechtstreeks bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 12.30 uur. En op maandag t/m donderdag van 19.00 uur tot 20.30 uur.

2. Secretariaat
Onze medewerkers op het secretariaat kunnen u met andere vragen van dienst zijn, zoals administratieve vragen of aanmelding voor de helpdesk letselschade. Het secretariaat van de Whiplash Stichting Nederland te Hilversum is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 10.00 tot 13.00 uur op 088-6565701.

2. Contact per e-mail

Heeft u liever contact per mail, dan kan u bij ons terecht via vraag@whiplashstichting.nl

Telefoon en e-mailhulpdienst
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker