Bijeenkomsten en infomatiemarkten

heart
  • Op 2 februari 2019, van 13.30 tot 15.30 uur, organiseert de WSN een bijeenkomst voor lotgenoten en hun naasten. Hier kunt  door informatie en advies krijgen en een mogelijkheid om met andere lotgenoten in contact te komen. De bijeenkomst wordt verzorgd door onze ervaringsdeskundige contactpersoon José, die het op prijs stelt als u zich vooraf aanmeldt via netsmokneejib.[antispam].@whiplashstichting.nl . Adres van de bijeenkomst Global Health Club, Simon Stevinstraat 15A, 5916 PZ Venlo

• De Whiplash Stichting Nederland staat van 7 tot en met 10 februari 2019 op de nationele gezondheidsbeurs in de Jaarbeurs Utrecht. U kunt bij onze vrijwilligers terecht voor informatie en advies. We staan in hal 1, standnummer 01D30.

• Onze vrijwilligsters Merel en Gonny organiseren een lotgenotenbijeenkomst in 's-Hertogenbosch op zaterdag 16 maart 2019 van 13.00 tot 15.00 uur. Inloop is vanaf 12.30 uur. De locatie: BBS Boschveld, Zernikestraat 2, (5223 CD) te 's-Hertogenbosch. Bij de receptie van BBS Boschveld kan men een bon ophalen om gratis te parkeren in de buurt.  De locatie is op loopafstand van 's-Hertogenbosch Centraal Station. Laat ons weten of u komt door een mail te sturen naar netsmokneejib.[antispam].@whiplashstichting.nl

> Welkom op de website van de Whiplash Stichting Nederland.

Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.

Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen.