Whiplash kan iedereen overkomen

Onverwacht en ongewild kunt u betrokken raken bij een whiplashongeval. Dat overkomt circa 15.000-20.000 mensen in Nederland. Elk jaar opnieuw. Mocht u een whiplashongeval overkomen, dan zijn wij er om u en uw omgeving te ondersteunen.

Actueel:

• Sporten in een groep | Nieuwe blog van Maaike van Son >>>
  • Het fenomeen "bellen" l Nieuwe blog van Verena >>>
  • Verharding afhandeling letselschadezaken, blog van advocaten, 2017-08-26 >>>
  • Neem jezelf serieus | Gastblog van Merel, 2017-08-20 >>>
  • Wilt u ook de maandelijkse nieuwsbrief vrijblijvend ontvangen, mail naar ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl
  • Whiplash Magazine juni 2017 is uit >>>
  • Mijn Re-integratieplan, een praktisch en persoonlijk hulpmiddel. Op zoek naar ondersteuning in uw re-integratie? Gratis tool voor onze leden/donateurs. Meer weten? klik hier >>>  Maar ook professionals die zieke werknemers begeleiden in hun re-integratieproces kunnen deze tool inzetten voor hun cliënten! In deze Handleiding voor professionals kunt u zien hoe het werkt. >>>
  • Vacature voorzitter werkgroep hulp en dienstverlening (m/v) >>>
  • De lijst met zorgverzekeringen die de contributie vergoeden staat weer op de site van Iederin >>>

• Heeft u juridische bijstand nodig? >>>

• In contact komen met lotgenoten. WSN biedt maatje zoekt maatje >>>

• Vragen over werk, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid? Wij helpen u verder! >>>

• Uw medische vraag voorleggen aan Kees Vos (huisarts en voorzitter van onze Medische Adviesraad >>>

SLUIT U AAN BIJ DE WSN!                                WORD LID >>>                                                       OF WORD VRIJWILLIGER >>>

NIEUWS
Bruikbare apps
Er komen ook voor whiplashpatiënten nuttig... [lees meer]

MELD JE AAN
Voor leden: patiëntencommunity, productkortingen, Whiplash Magazine, gratis advies - lees meer

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.