Whiplash kan iedereen overkomen

Onverwacht en ongewild kunt u betrokken raken bij een whiplashongeval. Dat overkomt circa 15.000-20.000 mensen in Nederland. Elk jaar opnieuw. Mocht u een whiplashongeval overkomen, dan zijn wij er om u en uw omgeving te ondersteunen.

Actueel:

• Afrekenen met bewegingsangst - nieuwe blog van Marije Toussaint >>>
  • Er zijn 4 onderwerpen geplaatst in de rubriek 'Voor u gelezen' >>>
  • Zo 'heurt' het niet - nieuwe blog van ASP advocaat Hélène van Hout >>>
  • Nieuw bij Mijn Re-integratieplan, een praktisch en persoonlijk hulpmiddel voor whiplashpatienten. Nu informatie voor arbeidskrachten mét of zonder werkgever. Op zoek naar ondersteuning in uw re-integratie? Maak kosteloos een account aan >>> Eerst meer weten? klik hier >>>  Maar ook professionals die zieke werknemers begeleiden in hun re-integratieproces kunnen dit programma inzetten voor hun cliënten! In deze Handleiding voor professionals kunt u zien hoe het werkt. >>>
  • Wilt u ook de maandelijkse nieuwsbrief vrijblijvend ontvangen, mail naar ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl
  • Voor onze leden/ donateurs! De brochure ´werkwijzer voor de zieke werknemer´. 32 pagina’s met informatie en tips over het re-integratie traject! U betaalt slechts de portokosten. U kunt de brochure bestellen via onze webshop. Zie artikel O. Werkwijzer gratis voor leden >>>

• In contact komen met lotgenoten. WSN biedt maatje zoekt maatje >>>

• Vragen over (vrijwilligers)werk of arbeidsongeschiktheid? Ook daarvoor kunt u bij ons terecht >>>

SLUIT U AAN BIJ DE WSN!                                WORD LID >>>                                                       OF WORD VRIJWILLIGER >>>

10-11-2018- WSN inloopspreekuur Venlo
22-11-2018- Informatieavond DC klinieken

NIEUWS
Nieuwsbrief WSN oktober 2018
Whiplash Stichting Nederl... [lees meer]

MELD JE AAN
Voor leden: patiëntencommunity, productkortingen, Whiplash Magazine, gratis advies - lees meer

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.