Lotgenotenbijeenkomst 18 mei Venlo

Lotgenotenbijeenkomst 18 mei Venlo

Geplaatst op 14-05-2019  -  Categorie: Thema: over ons

Op zaterdag 18 mei 2019, van 13.30 tot 15.30 uur, organiseert de WSN in Venlo een inloopspreekuur voor lotgenoten en hun naasten. Dit is een bijeenkomst om whiplashpatiënten bij te staan, door informatie te verstrekken, advies te geven, een luisterend oor te bieden en vragen te beantwoorden. Tevens biedt het inloopspreekuur een mogelijkheid om met andere lotgenoten in contact te komen.

De bijeenkomst wordt verzorgd door onze vrijwilligster José (contactpersoon en ervaringsdeskundige), die het op prijs stelt als u zich vooraf aanmeldt via prenav.j.[antispam].@whiplashstichting.nl.

Adresgegevens: Humanitas, Ferdinand Bolstraat 6, 5914 XN Venlo