Mini symposium in Venlo

Mini symposium in Venlo

Geplaatst op 28-10-2019  -  Categorie: Thema: Leven met whiplash  -  Auteur: José van Erp

José van Erp, ongevalsoverlevende met chronische beperkingen, houdt als initiatiefrijke burger een mini-symposium, waarbij positieve gezondheid centraal staat. Zij doet dit op vrijwillige basis, in samenwerking met lokale en regionale professionals, ervaringsdeskundigen, ZZP’ers met NAH, en non-profitorganisaties. In Venlo, op zondag 10 november 2019 presenteren bedrijven zich tijdens een informatieve en interactieve inspiratiemarkt met workshops en lezingen. Locatie is het sfeervolle Grand Café de Maagdenberg, Maagdenbergplein 11.

Sleutelwoorden zijn: contact, verbinden, inspireren, informeren, beleven, ervaren, luisteren, meedoen, delen, bezielen, of gewoon ‘zijn’.

Tijdens de Beleefmarkt ontmoet u onder anderen een pijnconsulent, natuurcoach, dansleraar, rijangstreductietrainer, meditatiedocent, fotografe, ergo-/bewegingstherapeuten en letselschadeadvocaten. Ook nemen vertegenwoordigers van de Landelijke Organisatie Verkeerslachtoffers en van de WSN patiëntenvereniging deel. Zij allen zijn op dit mini-symposium aanwezig om vrijblijvend informatie te verstrekken, vragen te beantwoorden en kleine demo’s te verzorgen. Verder treft u nog een  boekentafel en meer verrassingen aan. U kunt dit ontmoetingspodium bijwonen van 10.00 tot 17.00 uur en de entree is gratis! (Consumpties zijn voor eigen rekening.)

Gedurende deze zondag geeft een fotografe vrijblijvend bezoekers met NAH een gezicht. Zomaar een portret, samen of alleen, om de mensen die het moeilijk hebben eens uit de schaduw te laten komen: ‘giving NAH a face’.

U kunt de uitdaging aangaan in een van de volgende zes workshops: helend dansen, meditatie, mijn leven met hersenletsel, aandacht voor bewust-zijn, positieve gezondheid, en een verrassingsworkshop.
Meer info vindt u hier en op facebook.

Info/opgave organisatie : jfvanerp@home.nl / Tel: 077-3519890