Nieuw: Ondersteuning aan zieke arbeidskrachten

Nieuw: Ondersteuning aan zieke arbeidskrachten

Geplaatst op 25-07-2018  -  Categorie: Thema: Werk en inkomen

In Mijn Re-integratieplan nu ook ondersteuning aan zieke arbeidskrachten en kosteloos aan te schaffen

Je bent ziek en wil weer werken bij een werkgever of als zelfstandige dan komt er veel op je af. Je krijgt te maken met verzekeringsartsen, medisch adviseurs en re-integratiebegeleiders. Wat doen zij precies en hoe communiceer je met deze professionals? Waar vind je informatie over inkomen bij ziekte, verzekeringen, hoe ga je om met veranderingen door ziekte, hoe vind je passend werk en oplossingen voor belemmeringen.

Naast informatie voor zieke werknemers biedt Mijn te-integratieplan nu ook ondersteuning aan zieke arbeidskrachten. Meer informatie www.mijnreintegratieplan.nl