Platform De Aangepaste Vakantiegids

Platform De Aangepaste Vakantiegids

Geplaatst op 25-05-2018  -  Categorie: Thema: Leven met whiplash  -  Auteur: WSN

Aangepaste Vakantie Gids (AVG) is een onafhankelijk platform voor mensen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking, chronisch zieken, mensen die slecht ter been zijn en hun partner, gezin, familie of vrienden. AVG is voor mensen met een beperking het meest complete overzicht van aanbieders van vakanties in binnen- en buitenland. Via uitgebreide zoekfilters (vooral gericht op de zorgvraag) vindt men een aangepaste vakantie op maat. Het platform richt zich op onafhankelijke reviews. Men vindt beschrijvingen, foto's, filmpjes en routeinformatie. Via een contactformulier is er rechtstreeks contact met de reisorganisatie of vakantie-accommodatie. Daarnaast is AVG ook als overzichtelijke papieren gids verkrijgbaar en verschijnt er een wekelijkse nieuwsbrief met vakantie-updates, reisverhalen en blogs.

Meer informatie over de Aangepaste Vakantie Gids vindt u op: www.aangepastevakantiegids.nl