Helpdesk Letselschade

Elke donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur zijn aangesloten ASP-advocaten bereikbaar voor onze leden.

• Hoe wordt de aansprakelijkheid vastgesteld en hoe lang duurt dat?
  • Heb ik een advocaat nodig en kan ik dat wel betalen?
  • Mijn belangenbehartiger wil akkoord gaan met een voorgestelde expertise door de verzekeraar, maar ik heb zelf twijfels. Wat moet ik doen?
  • Ik hoor maar niets van mijn advocaat: is dat normaal?
  • De verzekering doet mij een afrondingsvoorstel, maar ik vraag me af of het wel een reëel voorstel is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de vele vragen waar u voor kunt komen te staan, als u uw schade wilt verhalen op de veroorzaker van uw ongeval.

Het is belangrijk dat u niet met vragen blijft zitten

Voor een deskundig en vrijblijvend advies over uw letselschadetraject kunt u als lid van de Whiplash Stichting bellen met de helpdesk letselschade van de Whiplash Stichting Nederland en ASP. Advocaten van de ASP, die alleen voor slachtoffers werken, zijn wekelijks 2 uur bereikbaar om met u mee te denken over de zaken waar u tegenaan loopt in het toch vaak complexe letselschadetraject.

Heeft u vragen? Bel de helpdesk letselschade! Via het secretariaat of via de telefoon en e-mail hulpdienst kunt u als lid vragen om het telefoonnummer van de ASP-advocaat die bereikbaar is op donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur met uitzondering van feestdagen en kerstvakantie.