Whiplash Magazine

Whiplash Magazine is het lijfblad van en voor whiplashpatiënten, uitgegeven door Whiplash Stichting Nederland.

Whiplash Magazine brengt diverse onderwerpen die interessant zijn voor mensen die recentelijk bij een whiplashongeval betrokken raakten en voor hen die al langer bekend zijn met de aandoening. Ook aan familieleden, naasten, partners en professionals geven de artikelen een goed beeld van het leven met whiplashklachten en van de mogelijkheden om hiermee om te gaan.

Wie lid is van Whiplash Stichting Nederland, ontvangt het Whiplash Magazine gratis. Losse nummers zijn na te bestellen. Zo kunt u lid worden.

Als u lid bent kunt u de Whiplash Magazines in deze website bekijken.

Zelf iets melden?
De redactie ontvangt dan graag een e-mail, te versturen naar info@whiplashmagazine.nl. Een van de redacteuren zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact opnemen.