Mensen van de WSN

Beschermheer

Prof. mr. Pieter van Vollenhoven

Pieter van Vollenhoven: 'Met de Whiplash Stichting Nederland voel ik me al vele jaren verwant, wat ook mag blijken uit mijn rol als beschermheer van de Stichting sinds 1994. Beide zetten we ons in voor de strijd tegen – de gevolgen van – (verkeers) onveiligheid. Daarbij spreekt mij enorm aan, dat de Whiplash Stichting Nederland alle zeilen bijzet om een actieve rol te spelen in de beoordeling, behandeling en begeleiding van de whiplashpatiënt. Dit is zeer belangrijk, omdat de whiplashpatiënt nog steeds de dupe is van een ‘kat-en-muisspel’ rondom een moeilijk objectiveerbaar ziektebeeld, waarbij het belang van de patiënt niet altijd centraal staat. De Whiplash Stichting heeft al vele resultaten geboekt. Toch blijft haar inzet voor herkenning en erkenning van whiplashletsel en belangenbehartiging van de slachtoffers nog steeds hard nodig!'

Stichtingsbestuur

Voorzitter: vacature
Secretaris: vacature
Penningmeester: dhr. J. Kruthoffer
Bestuurslid 'Medische zaken': dhr. dr. L.M.G. Geeraedts
Bestuurslid 'Communicatie en PR': mw. V.I. Huitema
Bestuurslid 'Vrijwilligers en projecten': mw. P. Roestenberg
Bestuurslid 'Algemeen': vacature

Een uitgebreid netwerk van vrijwilligers zet zich door heel Nederland in voor de stichting . Wilt u ook vrijwilliger worden, bekijk onze vacatures

Medische Adviesraad

In de Medische Advies Raad hebben zitting:

Dhr. dr. L.M.G. Geeraedts, arts-anatoom, neurowetenschapper (np) (Tijdelijk voorzitter)
Mw. Q. van Veen-Trappenberg, revalidatiearts s
Dhr. M. Schmitt, fysiotherapeut  en docent en wetenschapper /lector aan HS Rotterdam
Dhr. H. Koning, anesthesioloog
Dhr. S. Kales, ostheopaat
Mw. Dr. J. Veldhuijzen, psycholoog
Dhr. R. Gevers, optometrist

Kantoor van de WSN
Mw. Karin van der Maas, manager

De WSN heeft circa 2500 donateurs

> Welkom

Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.

Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen.