themadag 2021

Zaterdag 2 oktober 2021 organiseert de Whiplashstichting een online themadag. Deze dag staat in het teken van:

Whiplash & Geldzaken - geen cent te missen

Veel mensen met chronische klachten moeten extra kosten maken voor speciale zorg zoals fysiotherapie, voor hulp in huis en ook bijvoorbeeld voor hulpmiddelen om het huishouden te vergemakkelijken. Behalve dat je veel kosten maakt, zijn er ook mogelijkheden voor vergoedingen. Zo kun je sommige zorgkosten fiscaal aftrekken en zijn er regelingen voor inkomensondersteuning bijvoorbeeld door de gemeente. Je moet ze alleen weten te vinden.

In deze ochtend van 10.00 tot 12.00 uur praten we iedereen graag bij over de belangrijkste zaken die je moet weten over geldzaken als je chronisch ziek bent. De sprekers geven tips en adviezen.

De online themadag is voor donateurs gratis te volgen.              Ben je geen donateur van de stichting? Dan betaal je €5.  Je kan natuurlijk ook lid worden en profiteren van andere voordelen van het lidmaatschap.