Whiplash Magazine 2015 2 info

heart
wm-2015-2

Samen met de patiëntenorganisaties voor mensen met fibromyalgie (FES) en ME/CVS (ME/CVS Stichting) hebben we gezamenlijk een dubbeldik eindejaarsnummer voor u gemaakt. Mensen met fibromyalgie, ME/CVS of whiplash hebben allen te maken met het vinden van de geschikte behandeling, het verkrijgen van erkenning voor de aandoening, met het behouden en vinden van werk en met het hervinden van een evenwicht in hun leven. Daarom leek het ons een goed idee om onze leden eens te laten kennismaken met elkaars bladen. Hopelijk staat u versteld van de herkenning en de kennis die u erin vindt. Vooralsnog is dit een eenmalig initiatief als aardigheid voor het einde van het jaar. Maar wie weet bent u zo enthousiast, dat we dit eens herhalen.

Laat u ons weten wat u van dit initiatief vindt?! Mail uw reactie naar: ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl

In de gezamenlijke uitgave vindt u achterin het vertrouwde Whiplash Magazine (vanaf pagina 47). In het ‘whiplash’-deel treft u onder meer het langverwachte artikel over ooggerelateerde klachten bij whiplash, een inspirerend interview met Marijke Baken over zingeving en gezondheid, en de column van Femke Lakerveld.

Leden ontvangen week 48 2015 een exemplaar thuis, maar kunnen het magazine ook downloaden of online lezen via inloggen voor leden.

Meer achtergrondinformatie vindt u via de onderstaande links:
Bij het artikel over ooggerelateerde klachten:

Verder:

Uw hobby in het Whiplash Magazine? We horen het graag! Al uw reacties zijn welkom, via eitcader.[antispam].@whiplashstichting.nl.

> Wordt u onze nieuwe voorzitter of bestuurslid die externe contacten gaat onderhouden? Klik hier voor meer informatie.

Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.

Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen.