Zelfmanagement programma's van het Nivel

heart

Van het Nivel kregen wij onderstaande informatie.

Van de bestaande online zelfmanagementprogramma’s over werken bij gezondheidsproblemen zijn de kenmerken en kwaliteit in kaart gebracht. Hieruit blijkt dat veel programma’s meerdere onderwerpen behandelen die belangrijk zijn bij het aan het werk blijven of (weer) aan het werk komen en ook video’s bevatten om de informatie toe te lichten, wat de begrijpelijkheid van de informatie ten goede komt. De programma’s zouden verbeteren wanneer er meer afstemming is op de specifieke situatie van de gebruikers, en meer aandacht voor motivatie, vertrouwen in eigen kunnen en het aanleren van de juiste vaardigheden.
Meer informatie over de kenmerken en kwaliteit van de programma’s vindt u hier: Zelfmanagement programma's

> Welkom op de website van de Whiplash Stichting Nederland.

Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.

Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen.